lördag 14 december 2013

Monterbilder från NEC

Efter en fullsatt november/december, har jag nu hunnit plocka ut lite favoriter jag hittade i montrarna på NEC i Birmingham. Detta är alltså från företagen som stod på mässan med sina produkter.

Först ut är Renshaw.
Det är deras sockerpasta som vi har i vårt sortiment, och vi träffade vår härliga säljare Helen i montern. Jag tyckte deras tårta var lite kul!
 En skapelse helt i Choklad!.
Jag får väl erkänna att detta inte är min favorit,
men jag uppskattar arbetet och det är ju CHOKLAD...
So what´s the problem??
Airbrush. Läckert!
Snygga färger, snyggt utförande.
ALLT på denna tårtan är choklad.
Och de hade ljuvliga smaker på sin modelleringschoklad:
Apelsin, mint, ljus, mörk, vit och någon till som jag i skrivande stund inte kommer på...
Läskigt gott!
Även dessa är gjorda i choklad.
Sjysst ge-bort-gåva!
Söt, enkel och med julkänsla!
Modellerad tomte.
 Squires stod där med lite modellerade figurer från sina böcker.
Både människor och djur.
Jo, vi har självklart Sugar Figures i sortimentet.
Nyfiken? Då hittar du dem här.
De 3 följande bilderna här, är helt spritsade i smörkräm!
Ett fantastiskt arbete med otroligt små spritsade pärlor i underbart vackra mönster.
Titta och njut!


Exempel på hur man kan använda silikonformarnas mönster på cupcakes. Enkelt och fint.
De här små sötnosarna hittade jag i en monter där de stod och sålde böcker.
Sååå söta!
Hattar och skor.... vem kan få för mycket av det?
Självklart är allt gjort i socker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar