torsdag 20 november 2014

Vår webbutik är till salu!


Så har då vägskälet kommit.
Under 13 år har jag drivit Dreamcakes.
Framgångsrikt, ska tilläggas.
Men jag har nu nya spår att följa och säljer därför
Dreamcakes till....... ja, kanske dig?


Står DU i funderingar om att starta ditt eget företag inom branschen så har du nu ett fantastiskt tillfälle att köpa Dreamcakes som har ett extremt gott rykte på marknaden och stabil kundkrets sedan 2003 
- med alla de fördelar det ger att ta över en befintlig verksamhet.
Du får beställningar från första dagen!
Företaget säljs med varulagrer, webbsida, nätbutik, facebooksida, och de leverantörer vi beställer ifrån.
(Vill ni köpa Dreamcakes utan varulager går det också bra, då jag kan ordna en utförsäljning.)
Bilden är tagen från vår tidigare butik.

Dreamcakes har ett mycket gott rykte och är en välbesökt webshop med ett högt värde.
(Bara domännamnet har ett oberoende beräknat värde på  ca 100.000kr
se http://ase.se/dreamcakes.se)

Då Dreamcakes är en webshop, har ni här möjligheten att få en stabil grund att stå på, medan ni kanske vill komplettera med att öppna upp en egen butik i den stad du bor närmst/i.
Kanske i Helsingborg, Uddevalla eller i Umeå. Vad vet jag?
Bilden är tagen från vår tidigare butik.
Är du intresserad?
Hör av dig till mig på ina@dreamcakes.se eller ring mig på 0430-68 50 60
så berättar jag allt du behöver veta!

https://plus.google.com/u/0/+DreamcakesSe%C3%A4lskabakning/posts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar